Thailand 51,889
Bangkok 6,080
Bang Rak 408
Pullman Bangkok Hotel G
Daftar masuk
Daftar keluar
Bandingkan dgn. HotelsCombined |
Tunjuk Peta
World Travel Awards - Pemenang 2018

Berjuta-juta pelancong mempercayai kami untuk mencari tawaran hotel yang terbaik untuk hotel-hotel

Pullman Bangkok Hotel G Hotel

188 Silom Road Bangrak 188 Silom Road Bangrak, Bangkok 10500, Thailand Tunjuk Peta

Peta
8.4
Cemerlang daripada 964 ulasan
Pilih Tarikh Penginapan
Daftar masuk
Daftar masuk
Daftar keluar
Daftar keluar
Bilik dan tetamu
Jaminan Harga Terbaik
Kami membuat carian pada laman-laman perjalanan terbaik untuk mendapatkan harga yang paling rendah untuk anda

...dan banyak lagi!

Tentang Pullman Bangkok Hotel G

Cemerlang 8.4
962 ulasan tetamu

Ciri-ciri Hotel

Umum

Gelas wain, ATM di lokasi, Cerek elektrik, Akses balai eksekutif, Bantal bulu, Alat pemadam api, Kedai cenderamata, Kemudahan dobi, Perkhidmatan menyeterika, TV skrin pipih, Kelengkapan tandas percuma, Penggilap kasut, Kedai (di lokasi), Servis bilik, Penggera asap, Lantai kayu keras atau parket, Hypoallergenic, Bantal hypoallergenic, Penjarakan sosial di ruang makan, Peraturan penjarakan sosial, Penginapan dibersihkan oleh syarikat pembersihan profesional, Proses untuk memeriksa kesihatan tetamu dikuatkuasakan, Tab Panas, Dok iPhone, Kolam renang luar bangunan, Akses kad kunci, Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan umum, Makanan kanak-kanak, Buffet mesra kanak-kanak, Restoran, Bar/Balai Menunggu, Pensanitasi tangan di tempat penginapan tetamu dan kawasan utama, Daftar keluar ekspres, Pengering Rambut, Loker, TV kabel atau satelit, Penggunaan bahan kimia pembersih yang berkesan terhadap coronavirus, Penghawa Dingin, Surat khabar, Bantal bukan-bulu, Tempat penginapan tetamu dibasmi kuman di antara setiap penginapan, Tempat penginapan tetamu ditutup selepas pembersihan, Semua pinggan, peralatan makan, gelas dan pinggan mangkuk lain telah disanitasikan., Seterikaan seluar, Makanan boleh dihantar ke tempat penginapan, Parkir percuma, Tuala kolam renang, Kakitangan mengikuti semua protokol keselamatan seperti yang diarahkan oleh pihak berkuasa tempatan, Kolam renang dengan pemandangan, Kedai kopi, Jubah mandi, Bilik Mandi Persendirian, Daftar masuk/daftar keluar peribadi, Kaunter Daftar 24 J, Ruang khas merokok, Stor tersedia, Parkir peribadi, Pusat spa dan kesihatan, Radio, Bilik larangan merokok tersedia, Teres/Patio, Mesra OKU, Tuala pantai, Cadar, Tuala, Peti deposit keselamatan, Ruang duduk, Lif, Bar mini, Syampu, Bar kolam renang, Bilik mandi, Seterika dan papan seterika, Topi mandi, Boleh diakses melalui lif, Penyesuai peranti, Selipar, Alat pertolongan cemas, Telefon pintar, Soket berdekatan katil, Sofa, Jam penggera, Solarium, Bilik kalis bunyi, Tab mandi, Kalis bunyi, Sabun badan, Air botol, Sarapan di dalam bilik, Suite pengantin, Pembancuh teh/kopi, Telefon, Berkarpet, Lantai jubin/marmar, Peti sejuk, Tandas, Tisu tandas, Peti keselamatan, Sauna, Kerusi tinggi kanak-kanak, Berus gigi, Pemandangan bandaraya, Rak pakaian, Tong sampah, Mesin pengering, TV, Tingkat atasan boleh diakses dengan lif, Perapi rambut, Parkir valet, Meja, Ruang makan, Kemudahan bilik VIP, Meja makan, Pancuran mandian, Almari pakaian

Internet

Wi-Fi tersedia di semua kawasan, Internet Percuma, Wi-Fi Percuma

Dasar

Haiwan peliharaan tidak dibenarkan

Aktiviti

Bilik permainan, Pusat kecergasan, Pengurutan, Perpustakaan

Perkhidmatan

Pusat Perniagaan, Khidmat panggilan kejut, Pengemasan setiap hari, Faksimili/fotostat, Khidmat Concierge, Pertukaran mata wang di lokasi, Khidmat dobi, Kemudahan mesyuarat/bankuet, Pasaraya mini di lokasi, Menu diet istimewa (atas permintaan), Daftar masuk/daftar keluar tanpa sentuhan, Kaunter pelancongan, Spa, Akses kunci, Salun kecantikan, Kawalan keselamatan 24 jam, Shuttle lapangan terbang (surcaj), Khidmat penjagaan bayi/kanak-kanak (surcaj), Perkhidmatan shuttle (percuma), Khidmat pengurusan perkahwinan, Perkhidmatan tiket

Daftar masuk

Dari 02:00 PTG

Daftar keluar

Sebelum 12:00 PTG

Ulasan bagi Pullman Bangkok Hotel G

Pullman Bangkok Hotel G
8.4
Cemerlang
daripada 962 ulasan

Rumusan penilaian

  • Kebersihan 8.6
  • Selesa 8.5
  • Lokasi 8.7
  • Perkhidmatan 8.2
  • Pekerja 8.7
  • Harga berpatutan 7.9

Ulasan terkini tentang Pullman Bangkok Hotel G

  • wu.jensen

    Pelancong solo

    May 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Clean & Friendly

    Happy & Satisfied.

    7.9
  • Chai S

    Feb 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Good Hotel

    Friendly and helpful staff, quick and easy check-in, clean and nice rooms, Pullman makes you feel welcome during your first days in Thailand. Didn't get to try any of the restaurants, but what we've tasted from the roomservice was good but as usual a bit expensive. FoodPanda turned out a true solution and works exceptionally well, delivery guy is accompanied by someone of the hotel and roomservice brought us plates and cutlery. For the more active guests, streetfood is never far away and there are many good restaurants in the area. Overall it is a good stay and I will recommend. I am not sure if I will stay here again though since there are several other accor properties in the city. Pool is extremely small. I would consider the area crowded when there are more than 6 people.

    8.5
  • Nikos

    Pelancong solo

    Jan 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    JUST OK . I WILL NOT BOOK AGAIN

    3RD TIME I STAYED IN THIS HOTEL AND WAS THE WORST. WHEN I ARRIVED THE MAN IN THE RECEPTION TOLD ME THAT THE ROOM I HAD BOOKED WAS FULLBOOKED AND I HAD TO PAY A DIFFERNCE FOR HAVE AN UPGRATEDED ROOM ...I BOOKED 3 MONTHS BEFORE MY ARRIVED THERE !!! FINALY HE FOUNDED A ROOM BUT I HAD TO WAIT 3 HOURS FOR GET IN ...

    7.3