Berkesan dari 15 Sep, kami akan mengemas kini Dasar Privasi dan Kuki kami. OK

Thailand 51,172
Bangkok 5,919
Silom 177
Bang Rak 383
Pullman Bangkok Hotel G
Daftar masuk
Daftar keluar
Bandingkan dgn. HotelsCombined |
Tunjuk Peta
World Travel Awards - Pemenang 2018

Berjuta-juta pelancong mempercayai kami untuk mencari tawaran hotel yang terbaik untuk hotel-hotel

Pullman Bangkok Hotel G Hotel

188 Silom Road Bangrak 188 Silom Road Bangrak, Bangkok 10500, Thailand Tunjuk Peta | Laman Rasmi

Peta
8.0
Cemerlang daripada 944 ulasan
Pilih Tarikh Penginapan
Daftar masuk
Daftar masuk
Daftar keluar
Daftar keluar
Bilik dan tetamu
Jaminan Harga Terbaik
Kami membuat carian pada laman-laman perjalanan terbaik untuk mendapatkan harga yang paling rendah untuk anda

...dan banyak lagi!

Tentang Pullman Bangkok Hotel G

Cemerlang 8.0
944 ulasan tetamu

Ciri-ciri Hotel

Umum

Mesra OKU, ATM di lokasi, Kedai cenderamata, Kemudahan dobi, Servis bilik, Penggera asap, Kolam renang luar bangunan, Restoran, Bar/Balai Menunggu, Daftar keluar ekspres, Pengering Rambut, TV kabel atau satelit, Penghawa Dingin, Kaunter Daftar 24 J, Sauna, Parkir percuma, Ruang khas merokok, Stor tersedia, Bilik larangan merokok tersedia, Teres/Patio, Cadar, Tuala, Lif, Bar mini, Bar kolam renang, Seterika dan papan seterika, Boleh diakses melalui lif, Penyesuai peranti, Jam penggera, Tab mandi, Sabun badan, Air botol, Sarapan di dalam bilik, Suite pengantin, Berkarpet, Kerusi tinggi kanak-kanak, Pemandangan bandaraya, Rak pakaian, Perapi rambut, Meja, Ruang makan, Meja makan, Cerek elektrik, Akses balai eksekutif, Bantal bulu, Alat pemadam api, TV skrin pipih, Kelengkapan tandas percuma, Lantai kayu keras atau parket, Hypoallergenic, Bantal hypoallergenic, Dok iPhone, Akses kad kunci, Makanan kanak-kanak, Buffet mesra kanak-kanak, Loker, Surat khabar, Bantal bukan-bulu, Seterikaan seluar, Tuala kolam renang, Kolam renang dengan pemandangan, Bilik Mandi Persendirian, Daftar masuk/daftar keluar peribadi, Parkir peribadi, Radio, Peti deposit keselamatan, Ruang duduk, Syampu, Bilik mandi, Topi mandi, Selipar, Telefon pintar, Soket berdekatan katil, Sofa, Solarium, Bilik kalis bunyi, Kalis bunyi, Pembancuh teh/kopi, Telefon, Lantai jubin/marmar, Tandas, Tisu tandas, Berus gigi, Tong sampah, Mesin pengering, TV, Tingkat atasan boleh diakses dengan lif, Parkir valet, Kemudahan bilik VIP, Pancuran mandian, Almari pakaian, Gelas wain, Perkhidmatan menyeterika, Penggilap kasut, Kedai (di lokasi), Jubah mandi, Pusat spa dan kesihatan, Tuala pantai, Alat pertolongan cemas, Penjarakan sosial di ruang makan, Peraturan penjarakan sosial, Penginapan dibersihkan oleh syarikat pembersihan profesional, Proses untuk memeriksa kesihatan tetamu dikuatkuasakan, Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan umum, Pensanitasi tangan di tempat penginapan tetamu dan kawasan utama, Penggunaan bahan kimia pembersih yang berkesan terhadap coronavirus, Tempat penginapan tetamu dibasmi kuman di antara setiap penginapan, Tempat penginapan tetamu ditutup selepas pembersihan, Semua pinggan, peralatan makan, gelas dan pinggan mangkuk lain telah disanitasikan., Makanan boleh dihantar ke tempat penginapan, Kakitangan mengikuti semua protokol keselamatan seperti yang diarahkan oleh pihak berkuasa tempatan, Kedai kopi, Peti keselamatan, Tab Panas, Peti sejuk

Internet

Wi-Fi Percuma, Wi-Fi tersedia di semua kawasan, Internet Percuma

Dasar

Haiwan peliharaan tidak dibenarkan

Aktiviti

Pusat kecergasan, Bilik permainan, Pengurutan, Perpustakaan

Perkhidmatan

Pusat Perniagaan, Khidmat Concierge, Pertukaran mata wang di lokasi, Khidmat dobi, Kemudahan mesyuarat/bankuet, Salun kecantikan, Khidmat panggilan kejut, Shuttle lapangan terbang (surcaj), Akses kunci, Pengemasan setiap hari, Faksimili/fotostat, Pasaraya mini di lokasi, Menu diet istimewa (atas permintaan), Kaunter pelancongan, Perkhidmatan shuttle (percuma), Perkhidmatan tiket, Daftar masuk/daftar keluar tanpa sentuhan, Kawalan keselamatan 24 jam, Spa, Khidmat penjagaan bayi/kanak-kanak (surcaj), Khidmat pengurusan perkahwinan

Daftar masuk

Dari 02:00 PTG

Daftar keluar

Sebelum 12:00 PTG

Ulasan bagi Pullman Bangkok Hotel G

Pullman Bangkok Hotel G
8.0
Cemerlang
daripada 944 ulasan

Rumusan penilaian

  • Kebersihan 8.5
  • Selesa 8.5
  • Lokasi 8.7
  • Perkhidmatan 8.2
  • Pekerja 8.7
  • Harga berpatutan 7.9

Ulasan terkini tentang Pullman Bangkok Hotel G

  • wu.jensen

    Pelancong solo

    May 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Clean & Friendly

    Happy & Satisfied.

    7.9
  • Chai S

    Feb 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Good Hotel

    Friendly and helpful staff, quick and easy check-in, clean and nice rooms, Pullman makes you feel welcome during your first days in Thailand. Didn't get to try any of the restaurants, but what we've tasted from the roomservice was good but as usual a bit expensive. FoodPanda turned out a true solution and works exceptionally well, delivery guy is accompanied by someone of the hotel and roomservice brought us plates and cutlery. For the more active guests, streetfood is never far away and there are many good restaurants in the area. Overall it is a good stay and I will recommend. I am not sure if I will stay here again though since there are several other accor properties in the city. Pool is extremely small. I would consider the area crowded when there are more than 6 people.

    8.5
  • Nikos

    Pelancong solo

    Jan 2018

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    JUST OK . I WILL NOT BOOK AGAIN

    3RD TIME I STAYED IN THIS HOTEL AND WAS THE WORST. WHEN I ARRIVED THE MAN IN THE RECEPTION TOLD ME THAT THE ROOM I HAD BOOKED WAS FULLBOOKED AND I HAD TO PAY A DIFFERNCE FOR HAVE AN UPGRATEDED ROOM ...I BOOKED 3 MONTHS BEFORE MY ARRIVED THERE !!! FINALY HE FOUNDED A ROOM BUT I HAD TO WAIT 3 HOURS FOR GET IN ...

    7.3