Maison Glad Jeju

Maison Glad Jeju

Hotel
 

80, Noyeon-ro, Jeju, Korea Selatan

CemerlangBerdasarkan 1,912 ulasan
8.1

RM 360

Kadar paling murah

satu malam

Selasa 13/12
Selasa 20/12

Tawaran Terbaik bagi Maison Glad Jeju

Masukkan tarikh yang diingini pada ruang carian di atas untuk melihat kadar bilik untuk hotel ini. Tetapkan tarikh perjalanan anda untuk menyemak ketersediaan dan harga
Selasa 13/12
Selasa 20/12
Selasa 13/12
Selasa 20/12
...dan banyak lagi
Tunjukkan tawaran dengan
PenyediaKemudahan
Harga semalaman

Mengenai Maison Glad Jeju

Bagus untuk Diketahui

Ke Pusat Bandar4.1 km
Penarafan8.1

Dasar

Masa daftar masuk15:00
Masa daftar keluar11:00
InternetWi-Fi tersedia di semua kawasan
DasarHaiwan peliharaan tidak dibenarkan
Pembayaran & PembatalanDasar berubah mengikut jenis bilik dan penyedia.
Nombor kaunter pendaftaran+82 (0) 64 747 4900

Kemudahan di Maison Glad Jeju

Ciri Terbaik

Parkir
Shuttle lapangan terbang
Wifi Percuma
Kolam Renang
Mesra haiwan peliharaan
Spa

Umum

  • Gelas wain
  • ATM di lokasi
  • Cerek elektrik
  • Keseluruhan unit terletak di tingkat bawah
  • Keseluruhan unit boleh diakses oleh kerusi roda
  • Bilik keluarga
  • Bantal bulu
  • Alat pemadam api
  • Kedai cenderamata
  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan menyeterika
  • TV skrin pipih
  • Makanan tengah hari yang dibungkus
  • Kelengkapan tandas percuma
  • Kedai (di lokasi)
  • Kolam renang yang dipanaskan
  • Servis bilik
  • Penggera asap
  • Pemanasan
  • Penjarakan sosial di ruang makan
  • Peraturan penjarakan sosial
  • Kolam renang infiniti
  • Proses untuk memeriksa kesihatan tetamu dikuatkuasakan
  • Tab Panas
  • Kolan renang kanak-kanak
  • Kolam renang luar bangunan
  • Akses kad kunci
  • Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan umum
  • Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan luar penginapan
  • Dilarang merokok
  • Restoran
  • Bar/Balai Menunggu
  • Pensanitasi tangan di tempat penginapan tetamu dan kawasan utama
  • Daftar Keluar Ekspres
  • Pengering Rambut
  • Skrin atau penghalang fizikal diletakkan di antara kakitangan dan tetamu di kawasan yang berpatutan
  • Sinki yang direndahkan
  • TV kabel atau satelit
  • Penggunaan bahan kimia pembersih yang berkesan terhadap coronavirus
  • Penghawa Dingin
  • Tempat penginapan tetamu dibasmi kuman di antara setiap penginapan
  • Tempat penginapan tetamu ditutup selepas pembersihan
  • Ruang makan luaran
  • Semua pinggan, peralatan makan, gelas dan pinggan mangkuk lain telah disanitasikan.
  • Perabot luaran
  • Seterikaan seluar
  • Makanan boleh dihantar ke tempat penginapan
  • Parkir percuma
  • Kawasan berkelah
  • Tuala kolam renang
  • Kakitangan mengikuti semua protokol keselamatan seperti yang diarahkan oleh pihak berkuasa tempatan
  • Pembasmian kuman bagi permukaan sentuhan-tinggi
  • Kolam renang dengan pemandangan
  • Kedai kopi
  • Jubah mandi
  • Bilik Mandi Persendirian
  • Taman
  • Kaunter Daftar 24 J
  • Kemasukan peribadi
  • Stor tersedia
  • Parkir peribadi
  • Teres/Patio
  • Mesra OKU
  • Pancuran mandian mesra OKU
  • Cadar
  • Tuala
  • Peti deposit keselamatan
  • Pemanggang
  • Ruang duduk
  • Lif
  • Bar mini
  • Syampu
  • Bar kolam renang
  • Bilik mandi
  • Boleh diakses melalui lif
  • Parkir yang boleh diakses
  • Tempat mandi mesra OKU
  • Penyesuai peranti
  • Selipar
  • Alat pertolongan cemas
  • Bilik mandi tambahan
  • Bar snek
  • Soket berdekatan katil
  • Tandas tambahan
  • Sofa
  • Jam penggera
  • Katil sofa
  • Tab mandi
  • Kalis bunyi
  • Bidet
  • Tempat mandi spa
  • Sabun badan
  • Air botol
  • Sarapan di dalam bilik
  • Pembancuh teh/kopi
  • Telefon
  • Cerek
  • Berkarpet
  • Lantai jubin/marmar
  • Peti sejuk
  • Tandas
  • Tisu tandas
  • Tandas dengan rel pegang
  • Termometer untuk tetamu yang disediakan oleh hotel
  • Peti keselamatan
  • Sauna
  • Berus gigi
  • Rak pakaian
  • Tong sampah
  • Mesin kopi
  • TV
  • Tingkat atasan boleh diakses dengan lif
  • Perapi rambut
  • Meja
  • Ruang makan
  • Meja makan
  • Pancuran mandian
  • Almari pakaian

Aktiviti

  • Kasino
  • Golf
  • Kelab kanak-kanak
  • Saluran bayar setiap tontonan
  • Pengurutan
  • Perpustakaan

Perkhidmatan

  • Pusat Perniagaan
  • Khidmat panggilan kejut
  • Pengemasan setiap hari
  • Faksimili/fotostat
  • Khidmat Concierge
  • Pertukaran mata wang di lokasi
  • Khidmat dobi
  • Kemudahan mesyuarat/bankuet
  • Pasaraya mini di lokasi
  • Pekerja berbilang bahasa
  • Khidmat fotokopi
  • Menu diet istimewa (atas permintaan)
  • Kaunter pelancongan
  • Spa
  • Salun kecantikan
  • Kawalan keselamatan 24 jam
  • Bilik persidangan
  • Khidmat pengurusan perkahwinan
  • Perkhidmatan tiket

Hotel Serupa dengan Maison Glad Jeju

Ulasan untuk Maison Glad Jeju

8.1
HebatBerdasarkan 1,910 tetamu yang disahkan ulasan
8.3Solo
8.3Rakan-rakan
7.9Pasangan
8.0Keluarga

Isih mengikut:
Tarikh

Foto Maison Glad Jeju

Di mana Maison Glad Jeju

Mercu Tanda Paling Popular

Hamdeok Beach18.0 km
Hyeopjae Beach25.3 km

Soalan Lazim apabila menempah di Maison Glad Jeju

Adakah harga Maison Glad Jeju berbanding dengan hotel 5 bintang di Jeju?

Di Jeju, kadar purata setiap malam untuk hotel 5 bintang adalah RM 131. Jangkaan kadar setiap malam untuk Maison Glad Jeju adalah sekitar RM 448; harga yang 23% lebih murah daripada kadar purata bandar. HotelsCombined menganggap Maison Glad Jeju sebagai tawaran yang bagus jika anda ingin menginap di hotel 5 bintang di Jeju.

Berapakah jarak Maison Glad Jeju ke lapangan terbang terdekat, Lapangan Terbang Jeju?

Pada jarak 2.9 km, Lapangan Terbang Jeju adalah lapangan terbang terdekat dengan Maison Glad Jeju. Purata masa pemanduan yang dijangkakan dari Maison Glad Jeju ke Lapangan Terbang Jeju adalah 0j 02m. Ia adalah idea yang baik untuk mengkaji trend lalu lintas antara hotel dan lapangan terbang anda.

Apakah kaedah terbaik bagi tetamu untuk datang dari Lapangan Terbang Jeju ke Maison Glad Jeju?

Perjalanan dari Lapangan Terbang Jeju ke Maison Glad Jeju boleh menjadi semudah membuat penyewaan kereta di lapangan terbang dengan purata RM 680/hari di Jeju. Malah, Maison Glad Jeju mempunyai parkir di lokasi untuk tetamu yang memilih kaedah pengangkutan ini. Aplikasi perkihdmatan kongsi pengangkutan dan teksi tetap menjadi penyelesaian am bagi para pengunjung di Maison Glad Jeju. Ini sering merupakan kaedah pengangkutan yang paling menjimatkan semasa berkunjung ke Jeju.

Adakah terdapat kolam renang di Maison Glad Jeju?

Ya, Maison Glad Jeju mempunyai kolam renang untuk tetamu hotel. Secara umumnya, kolam renang hotel mempunyai waktu operasi, jadi pastikan anda bertanya pada kaunter penerimaan tetamu sebelum menggunakan kolam renang.

Berapakah jarak Maison Glad Jeju dari pusat bandar Jeju?

Maison Glad Jeju terletak 4.1 km dari Jeju. Anda boleh melawat Eco Land Theme Park, mercu tanda popular yang boleh dikunjungi dari Maison Glad Jeju dengan pelbagai jenis pengangkutan.

Apakah nombor telefon Maison Glad Jeju?

Anda boleh menghubungi kaunter penerimaan tetamu Maison Glad Jeju pada +82 (0) 64 747 4900.

Adakah Maison Glad Jeju mempunyai Wi-Fi yang tersedia?

Ya, Maison Glad Jeju menyediakan Wi-Fi untuk tetamu hotel.

Apakah waktu daftar keluar di Maison Glad Jeju?

Waktu daftar keluar standard di Maison Glad Jeju adalah 11:00. Tetamu biasanya boleh mendaftar masuk dari 15:00. Pengaturan khas mungkin disediakan jika dibincangkan dengan kaunter penerimaan tetamu.

Berapakah harga untuk menginap di Maison Glad Jeju, Jeju?

Harga untuk Maison Glad Jeju akan berbeza-beza bergantung pada waktu anda rancang untuk menginap dan jenis bilik yang anda perlukan. Harga purata bilik setiap malam baru-baru ini adalah RM 448, namun sebilangan pengguna mendapati harga serendah RM 293. Untuk melihat harga untuk tarikh anda, masukkan dalam borang di atas.

Adakah terdapat restoran di Maison Glad Jeju?

Ya - Maison Glad Jeju mempunyai restoran. Terdapat juga bar dan ruang santai di hotel.

Adakah Maison Glad Jeju mempunyai perkhidmatan dobi?

Ya, terdapat perkhidmatan dobi yang selalunya disediakan di Maison Glad Jeju, Jeju. Para tetamu juga mempunyai akses kepada seterika dan papan seterika selama mereka menginap - sama ada di dalam bilik, atau dengan meminta pihak pengurusan hotel.