Garni Hotel Azul

Garni Hotel Azul

Hotel
4 bintang 

Suceva 26, Kranj, Slovenia

CemerlangBerdasarkan 467 ulasan
8.2

RM 389

Kadar paling murah

kadar satu malam

Tawaran Terbaik bagi Garni Hotel Azul

Teroka tawaran paling menarik yang tersedia untuk Garni Hotel Azul bagi memastikan anda mendapat nilai terbaik untuk penginapan anda. Penginapan kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.
Khamis 19/6
Jumaat 20/6
Double room, jenis katil tidak diketahui
RM 389
setiap malam termasuk cukai Bai tambahan
Double room, jenis katil tidak diketahui
RM 428
setiap malam termasuk cukai Bai tambahan
Double room, jenis katil tidak diketahui
RM 466
setiap malam termasuk cukai Bai tambahan
Double room, jenis katil tidak diketahui
RM 474
setiap malam termasuk cukai Bai tambahan
*Jumlah termasuk anggaran cukai & yuran tempatan yang perlu dibayar semasa daftar keluar.
Harga adalah berdasarkan 1 malam, termasuk VAT tetapi tidak termasuk cukai dan yuran lain.
Harga terbaikdijamin

Mengenai Garni Hotel Azul

Terokai maklumat penting, kemudahan dan ciri-ciri tentang Garni Hotel Azul, yang memberikan cerapan tentang perkara yang diharapkan sepanjang penginapan anda. Maklumat mengenai penginapan ini kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.

Bagus untuk Diketahui

Masa daftar masuk14:00
Masa daftar keluar11:00
Pembayaran & PembatalanDasar berubah mengikut jenis bilik dan penyedia.
Nombor kaunter pendaftaran+386 8200 0300

Manfaat dan kemudahan di Garni Hotel Azul

Senarai komprehensif kemudahan di tapak, di dalam bangunan, dan di dalam bilik yang anda akan dapati di Garni Hotel Azul
  • Pusat kecergasan
  • Bar/Balai Menunggu
  • Servis bilik
  • Wi-Fi Percuma
  • Parkir percuma
  • Pusat Perniagaan
  • Wi-Fi tersedia di semua kawasan
  • TV skrin pipih
  • TV
  • TV kabel atau satelit

Umum

  • Tingkap
  • Tandas yang ditingkatkan
  • Keseluruhan unit boleh diakses oleh kerusi roda
  • Teres/Patio
  • Mesra OKU
  • Pancuran mandian mesra OKU
  • Bilik keluarga
  • Cadar
  • Tuala
  • Kipas
  • Peti deposit keselamatan
  • Katil bayi tersedia
  • Alat pemadam api
  • Kedai cenderamata
  • Ruang duduk
  • Kemudahan dobi
  • Lif
  • Perkhidmatan menyeterika
  • Bar mini
  • TV skrin pipih
  • Makanan tengah hari yang dibungkus
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Syampu
  • Ruang legar/TV berkongsi
  • Servis bilik
  • Penggera asap
  • Pemanasan
  • Bilik mandi
  • Topi mandi
  • Kerusi pancuran
  • Boleh diakses melalui lif
  • Tempat mandi mesra OKU
  • Bilik bersambung tersedia
  • Soket berdekatan katil
  • Sofa
  • Akses kad kunci
  • Katil sofa
  • Dilarang merokok
  • Buffet mesra kanak-kanak
  • Balkoni
  • Tab mandi
  • Bar/Balai Menunggu
  • Daftar Keluar Ekspres
  • Sabun badan
  • Pengering Rambut
  • TV kabel atau satelit
  • Telefon
  • Berkarpet
  • Penyaman udara
  • Bantal bukan-bulu
  • Tandas
  • Tisu tandas
  • Tandas dengan rel pegang
  • Perabot luaran
  • Rak pakaian
  • Tong sampah
  • TV
  • Parkir percuma
  • Tingkat atasan boleh diakses dengan lif
  • Meja
  • Mesin layan diri (minuman)
  • Mesin layan diri (snek)
  • Bilik Mandi Persendirian
  • Pancuran mandian
  • Taman
  • Daftar masuk/daftar keluar peribadi
  • Almari pakaian
  • Kaunter Daftar 24 J
  • Ruang khas merokok
  • Stor tersedia
  • Parkir peribadi

Aktiviti

  • Pendakian
  • Eko-pelancongan
  • Sewa basikal
  • Memancing
  • Berbasikal
  • Ski
  • Pusat kecergasan
  • Menunggang kuda
  • Pingpong

Perkhidmatan

  • Bilik persidangan
  • Pusat Perniagaan
  • Pengemasan setiap hari
  • Faksimili/fotostat
  • Khidmat Concierge
  • Kemudahan mesyuarat/bankuet
  • Menu diet istimewa (atas permintaan)
  • Akses kunci
  • Shuttle Lapangan Terbang
  • Stor ski
  • Perkhidmatan shuttle (surcaj)

Ulasan bagi Garni Hotel Azul

Baca ulasan dan testimoni secara langsung daripada tetamu yang telah menginap di Garni Hotel Azul, yang memberikan pandangan tentang pengalaman mereka. Pengembara telah meninggalkan 467 ulasan bagi Garni Hotel Azul ​sehingga kini. Data ulasan kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.
8.2
HebatBerdasarkan 467 tetamu yang disahkan ulasan

Tiada ulasan ditemui. Cuba keluarkan satu penyaring, ubah carian anda, atau keluarkan semua penyaring untuk melihat ulasan.

Foto Garni Hotel Azul

Lihat koleksi 43 foto yang mempamerkan bilik, kemudahan dan infrastruktur bagi Garni Hotel Azul untuk membantu anda menggambarkan penginapan anda. Gambar untuk penginapan ini kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.

Hotel Serupa dengan Garni Hotel Azul

Terokai penginapan lain di Kranj yang menawarkan pengalaman dan suasana yang serupa dengan Garni Hotel Azul. Secara keseluruhan, terdapat 55 hotel yang memberikan perkhidmatan kepada pengembara di Kranj. Data harga kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.

Eksplorasi Kranj

Garni Hotel Azul terletak di Suceva 26 dalam kawasan , Kranj. Data mercu tanda popular telah dikemas kini pada 12 Jun 2025.

Lapangan Terbang Terdekat

Soalan Lazim apabila menempah di Garni Hotel Azul

Cari jawapan kepada soalan lazim mengenai tempahan, kemudahan, dasar dan banyak lagi apabila menempah penginapan di Garni Hotel Azul. Soalan Lazim kali terakhir dikemas kini pada 12 Jun 2025.
  • Berapakah jarak Garni Hotel Azul ke lapangan terbang terdekat, Lapangan Terbang Ljubljana Joze Pucnik?

    Pada jarak 10.4 km, Lapangan Terbang Ljubljana Joze Pucnik adalah lapangan terbang terdekat dengan Garni Hotel Azul. Purata masa pemanduan yang dijangkakan dari Garni Hotel Azul ke Lapangan Terbang Ljubljana Joze Pucnik adalah 0j 08m. Ia adalah idea yang baik untuk mengkaji trend lalu lintas antara hotel dan lapangan terbang anda.

  • Adakah Garni Hotel Azul dianggap sebagai mesra haiwan peliharaan?

    Tetamu dibenarkan membawa haiwan peliharaan yang dipelihara di rumah ke Garni Hotel Azul semasa penginapan mereka.

  • Apakah nombor telefon Garni Hotel Azul?

    Anda boleh menghubungi kaunter penerimaan tetamu Garni Hotel Azul pada +386 8200 0300.

  • Adakah Garni Hotel Azul mempunyai Wi-Fi yang tersedia?

    Ya, Garni Hotel Azul menyediakan Wi-Fi untuk tetamu hotel.

  • Adakah terdapat gimnasium atau pusat kecergasan di Garni Hotel Azul?

    Terdapat pusat kecergasan di hotel yang dapat diakses oleh tetamu Garni Hotel Azul. Sebilangan besar hotel tidak mempunyai pusat kecergasan 24 jam, jadi pastikan untuk menghubungi kaunter penerimaan tetamu untuk waktu dan ketersediaan gim.

  • Apakah waktu daftar keluar di Garni Hotel Azul?

    11:00. Sekiranya anda memerlukan daftar keluar lewat, kami menasihatkan anda membincangkannya dengan kaunter penerimaan tetamu secepat mungkin. Waktu daftar masuk ialah 14:00.

  • Adakah Garni Hotel Azul mempunyai perkhidmatan dobi?

    Penginapan ini menawarkan perkhidmatan dobi. Terdapat juga seterika (dan papan seterika) di penginapan.

  • Adakah Garni Hotel Azul menawarkan bilik-bilik yang boleh diakses OKU?

    Ya, Garni Hotel Azul menyediakan bilik-bilik yang boleh diakses untuk tetamu yang memerlukannya. Pastikan anda menyemak tawaran yang tersedia pada HotelsCombined untuk ketersediaan terkini.

Lihat lebih banyak Soalan Lazim

Jutaan Ulasan

Penarafan dan ulasan sebenar daripada berjuta-juta tetamu, sama seperti anda. Tempah penginapan sempurna anda dengan yakin!

Tawaran Hotel Terbaik

HotelsCombined mendapatkan lebih 3 juta hotel dan hartanah dan menyusunnya di satu tempat supaya anda boleh membandingkan penginapan yang ideal.

Pembatalan Percuma

Rancangan berubah - kami memahami. Dan itulah sebabnya anda boleh mencari dan menempah hotel dan penginapan pada HotelsCombined daripada agensi yang menawarkan pembatalan percuma