Hotel 9

Hotel 9

Hotel
4 bintang 

Avenija Marina Držica 9, Zagreb, Croatia

CemerlangBerdasarkan 2,018 ulasan
9.0

RM 389

Kadar paling murah

kadar satu malam

Tawaran Terbaik bagi Hotel 9

Teroka tawaran paling menarik yang tersedia untuk Hotel 9 bagi memastikan anda mendapat nilai terbaik untuk penginapan anda. Penginapan kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.
Ahad 22/6
Isnin 23/6
Jenis penginapan
Semalaman + cukai & yuran tempatan
Pautan tempahan
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
Bilik Standard, jenis katil tidak diketahui
King room, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, 1 katil king
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, 1 katil king
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, 1 katil king
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, 1 katil king
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, 1 katil king
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
Bilik Mewah, jenis katil tidak diketahui
*Jumlah termasuk anggaran cukai & yuran tempatan yang perlu dibayar semasa daftar keluar.
Harga adalah berdasarkan 1 malam, termasuk VAT tetapi tidak termasuk cukai dan yuran lain.
Harga terbaikdijamin

Mengenai Hotel 9

Terokai maklumat penting, kemudahan dan ciri-ciri tentang Hotel 9, yang memberikan cerapan tentang perkara yang diharapkan sepanjang penginapan anda. Maklumat mengenai penginapan ini kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.
Terletak di Zagreb, Hotel 9 berada dalam lingkungan 15 minit berjalan kaki dari Branimir Centar dan Mestrovic Pavilion. Kemudahan yang ditampilkan adalah termasuk pusat perniagaan, surat khabar percum...

Bagus untuk Diketahui

Masa daftar masuk15:00
Masa daftar keluar11:00
Pembayaran & PembatalanDasar berubah mengikut jenis bilik dan penyedia.
Nombor kaunter pendaftaran+385 1562 5040

Manfaat dan kemudahan di Hotel 9

Senarai komprehensif kemudahan di tapak, di dalam bangunan, dan di dalam bilik yang anda akan dapati di Hotel 9
  • Bar/Balai Menunggu
  • Servis bilik
  • Wi-Fi Percuma
  • Pembancuh teh/kopi
  • Pusat Perniagaan
  • Wi-Fi tersedia di semua kawasan
  • TV skrin pipih
  • TV
  • TV kabel atau satelit
  • Kelengkapan dandanan diri percuma

Umum

  • Cerek elektrik
  • Keseluruhan unit terletak di tingkat bawah
  • Teres/Patio
  • Mesra OKU
  • Katil lebih panjang (> 2 meter)
  • Cadar
  • Tuala
  • Peti deposit keselamatan
  • Katil bayi tersedia
  • Alat pemadam api
  • Ruang duduk
  • Kemudahan dobi
  • Lif
  • Perkhidmatan menyeterika
  • Bar mini
  • TV skrin pipih
  • Makanan tengah hari yang dibungkus
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Syampu
  • Buah-buahan
  • Ruang legar/TV berkongsi
  • Servis bilik
  • Penggera asap
  • Pemanasan
  • Bilik mandi
  • Seterika dan papan seterika
  • Topi mandi
  • Boleh diakses melalui lif
  • Penyesuai peranti
  • Selipar
  • Soket berdekatan katil
  • Akses kad kunci
  • Makanan kanak-kanak
  • Dilarang merokok
  • Buffet mesra kanak-kanak
  • Balkoni
  • Bilik kalis bunyi
  • Kalis bunyi
  • Bar/Balai Menunggu
  • Daftar Keluar Ekspres
  • Parkir
  • Sabun badan
  • Pengering Rambut
  • Air botol
  • Pembancuh teh/kopi
  • TV kabel atau satelit
  • Telefon
  • Cerek
  • Berkarpet
  • Penyaman udara
  • Peti sejuk
  • Bantal bukan-bulu
  • Tandas
  • Tisu tandas
  • Peti keselamatan
  • Berus gigi
  • Pemandangan bandaraya
  • Rak pakaian
  • Tong sampah
  • Makanan boleh dihantar ke tempat penginapan
  • TV
  • Tingkat atasan boleh diakses dengan lif
  • Perapi rambut
  • Jubah mandi
  • Bilik Mandi Persendirian
  • Pancuran mandian
  • Daftar masuk/daftar keluar peribadi
  • Almari pakaian
  • Kaunter Daftar 24 J
  • Stor tersedia
  • Parkir peribadi

Perkhidmatan

  • Pusat Perniagaan
  • Khidmat panggilan kejut
  • Pengemasan setiap hari
  • Faksimili/fotostat
  • Khidmat dobi
  • Menu diet istimewa (atas permintaan)
  • Shuttle lapangan terbang (surcaj)
  • Perkhidmatan shuttle (surcaj)

Ulasan bagi Hotel 9

Baca ulasan dan testimoni secara langsung daripada tetamu yang telah menginap di Hotel 9, yang memberikan pandangan tentang pengalaman mereka. Pengembara telah meninggalkan 2,018 ulasan bagi Hotel 9 ​sehingga kini. Data ulasan kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.
9.0
CemerlangqBerdasarkan 2,018 tetamu yang disahkan ulasan

Tiada ulasan ditemui. Cuba keluarkan satu penyaring, ubah carian anda, atau keluarkan semua penyaring untuk melihat ulasan.

Foto Hotel 9

Lihat koleksi 26 foto yang mempamerkan bilik, kemudahan dan infrastruktur bagi Hotel 9 untuk membantu anda menggambarkan penginapan anda. Gambar untuk penginapan ini kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.

Hotel Serupa dengan Hotel 9

Terokai penginapan lain di Zagreb yang menawarkan pengalaman dan suasana yang serupa dengan Hotel 9. Secara keseluruhan, terdapat 3,493 hotel yang memberikan perkhidmatan kepada pengembara di Zagreb. Data harga kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.

Eksplorasi Trnje Zagreb

Hotel 9 terletak di Avenija Marina Držica 9 dalam kawasan Trnje, Zagreb. Data mercu tanda popular telah dikemas kini pada 15 Jun 2025.

Soalan Lazim apabila menempah di Hotel 9

Cari jawapan kepada soalan lazim mengenai tempahan, kemudahan, dasar dan banyak lagi apabila menempah penginapan di Hotel 9. Soalan Lazim kali terakhir dikemas kini pada 15 Jun 2025.
  • Berapakah jarak Hotel 9 ke lapangan terbang terdekat, Lapangan Terbang Zagreb Franjo Tuđman?

    Hanya pada jarak 14.4 km, jangka masa pemanduan dari lapangan terbang terdekat, Lapangan Terbang Zagreb Franjo Tuđman ke Hotel 9 adalah 0j 11m. Anggaran masa pemanduan mungkin berbeza bergantung pada waktu kesesakan lalu lintas di kawasan sekitarnya. Perkara ini berlaku terutamanya di kawasan metro.

  • Apakah nombor telefon Hotel 9?

    Sekiranya anda mempunyai pertanyaan atau kekhuatiran mengenai penginapan anda, hubungi +385 1562 5040 untuk bercakap dengan wakil kaunter penerimaan tetamu Hotel 9.

  • Adakah Hotel 9 mempunyai Wi-Fi yang tersedia?

    Ya, Hotel 9 menyediakan Wi-Fi untuk tetamu hotel.

  • Apakah waktu daftar keluar di Hotel 9?

    Waktu daftar keluar standard di Hotel 9 adalah 11:00. Tetamu biasanya boleh mendaftar masuk dari 15:00. Pengaturan khas mungkin disediakan jika dibincangkan dengan kaunter penerimaan tetamu.

  • Adakah Hotel 9 mempunyai perkhidmatan dobi?

    Ya, terdapat perkhidmatan dobi yang selalunya disediakan di Hotel 9, Zagreb. Tetamu juga boleh menggunakan kemudahan menyeterika.

  • Adakah Hotel 9 menawarkan bilik-bilik yang boleh diakses OKU?

    Ya, Hotel 9 menyediakan bilik-bilik yang boleh diakses untuk tetamu yang memerlukannya. Pastikan anda menyemak tawaran yang tersedia pada HotelsCombined untuk ketersediaan terkini.

  • Apakah bulan termurah untuk menginap di Hotel 9?

    Bagi peluang terbaik untuk menjimatkan wang pada tempahan Hotel 9 anda, pertimbangkan untuk menginap pada bulan Januari, apabila harga biasanya paling rendah (RM 297).

  • Di kawasan manakah dalam Zagreb terletaknya Hotel 9?

    Hotel 9 terletak di dalam kawasan Trnje, Zagreb. Gunakan peta di halaman ini untuk memahami di mana Hotel 9 berkait dengan seluruh Zagreb.

Lihat lebih banyak Soalan Lazim

Jutaan Ulasan

Penarafan dan ulasan sebenar daripada berjuta-juta tetamu, sama seperti anda. Tempah penginapan sempurna anda dengan yakin!

Tawaran Hotel Terbaik

HotelsCombined mendapatkan lebih 3 juta hotel dan hartanah dan menyusunnya di satu tempat supaya anda boleh membandingkan penginapan yang ideal.

Pembatalan Percuma

Rancangan berubah - kami memahami. Dan itulah sebabnya anda boleh mencari dan menempah hotel dan penginapan pada HotelsCombined daripada agensi yang menawarkan pembatalan percuma