Malaysia 24,986
Kuala Lumpur 4,458
Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur
Daftar masuk
Daftar keluar
Bandingkan dgn. HotelsCombined |
Tunjuk Peta
World Travel Awards - Pemenang 2018

Berjuta-juta pelancong mempercayai kami untuk mencari tawaran hotel yang terbaik untuk hotel-hotel

Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur Hotel

Jalan Imbi Jalan Imbi, Kuala Lumpur 55100, Malaysia Tunjuk Peta

Peta
7.6
Bagus daripada 2,316 ulasan
Pilih Tarikh Penginapan
Daftar masuk
Daftar masuk
Daftar keluar
Daftar keluar
Bilik dan tetamu
Jaminan Harga Terbaik
Kami membuat carian pada laman-laman perjalanan terbaik untuk mendapatkan harga yang paling rendah untuk anda

...dan banyak lagi!

Tentang Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur

Bagus 7.6
2,316 ulasan tetamu

Ciri-ciri Hotel

Umum

Mesra OKU, ATM di lokasi, Katil bayi tersedia, Kedai cenderamata, Kemudahan dobi, Servis bilik, Kolan renang kanak-kanak, Kolam renang luar bangunan, Dilarang merokok, Restoran, Bar/Balai Menunggu, Daftar keluar ekspres, TV kabel atau satelit, Penghawa Dingin, Kedai kopi, Kaunter Daftar 24 J, Peti keselamatan, Sauna, Sarapan kontinental, Parkir jangka panjang (surcaj), Parkir (surcaj), Bilik mandi wap, Stor tersedia, Teres/Patio, Penggera asap, Pengering Rambut, Peti sejuk, Cadar, Tuala, Pemanggang, Lif, Bar mini, Bar kolam renang, Seterika dan papan seterika, Boleh diakses melalui lif, Penyesuai peranti, Bilik mandi tambahan, Pagar keselamatan bayi, Balkoni, Tab mandi, Bidet, Sabun badan, Air botol, Sarapan di dalam bilik, Suite pengantin, Berkarpet, Pemandangan bandaraya, Rak pakaian, Perapi rambut, Meja, Ruang makan, Meja makan, Cerek elektrik, Akses balai eksekutif, Bilik keluarga, Alat pemadam api, TV skrin pipih, Kelengkapan tandas percuma, Akses kad kunci, Makanan kanak-kanak, Buffet mesra kanak-kanak, Tempat penyimpanan komputer riba, Surat khabar, Bantal bukan-bulu, Seterikaan seluar, Tuala kolam renang, Kolam renang dengan pemandangan, Bilik Mandi Persendirian, Daftar masuk/daftar keluar peribadi, Kolam mandi ruftop, Peti deposit keselamatan, Ruang duduk, Syampu, Bilik mandi, Topi mandi, Selipar, Telefon pintar, Bar snek, Soket berdekatan katil, Sofa, Katil sofa, Telefon, Tandas, Tisu tandas, Berus gigi, TV, Tingkat atasan boleh diakses dengan lif, Parkir valet, Mesin layan diri (minuman), Mesin layan diri (snek), Kemudahan bilik VIP, Pancuran mandian, Almari pakaian, Perkhidmatan menyeterika, Makanan tengah hari yang dibungkus, Penggilap kasut, Kedai (di lokasi), Jubah mandi, Taman, Pusat spa dan kesihatan, Tuala pantai, Alat pertolongan cemas, Penjarakan sosial di ruang makan, Peraturan penjarakan sosial, Penginapan dibersihkan oleh syarikat pembersihan profesional, Proses untuk memeriksa kesihatan tetamu dikuatkuasakan, Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan umum, Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan luar penginapan, Pensanitasi tangan di tempat penginapan tetamu dan kawasan utama, Skrin atau penghalang fizikal diletakkan di antara kakitangan dan tetamu di kawasan yang berpatutan, Penggunaan bahan kimia pembersih yang berkesan terhadap coronavirus, Tempat penginapan tetamu dibasmi kuman di antara setiap penginapan, Tempat penginapan tetamu ditutup selepas pembersihan, Semua pinggan, peralatan makan, gelas dan pinggan mangkuk lain telah disanitasikan., Makanan yang dihantar ditutup dengan selamat, Makanan boleh dihantar ke tempat penginapan, Para tetamu mempunyai pilihan untuk tidak memilih perkhidmatan pembersihan penginapan, Kakitangan mengikuti semua protokol keselamatan seperti yang diarahkan oleh pihak berkuasa tempatan, Dapur, Atas Bumbung, Parkir yang boleh diakses

Internet

Wi-Fi Percuma, Internet Percuma, Wi-Fi tersedia di semua kawasan

Dasar

Haiwan peliharaan tidak dibenarkan

Aktiviti

Pusat kecergasan, Sewa basikal, Bilik permainan, Golf, Taman permainan, Meja pool, Bowling, Pengurutan, Berbasikal, Hiburan petang, Kawasan bermain dalam bangunan, Peralatan permainan luaran kanak-kanak, Skuasy, Pingpong, Memanah, Kelas memasak, Gelanggang bola keranjang, Membeli-belah, Cinema

Perkhidmatan

Sewa peralatan A/V, Pusat Perniagaan, Sewa kereta, Pertukaran mata wang di lokasi, Khidmat dobi, Kemudahan mesyuarat/bankuet, Spa, Salun kecantikan, Shuttle lapangan terbang (surcaj), Shuttle stesen tren, Khidmat pengurusan perkahwinan, Penyambut tetamu 24/7, Khidmat panggilan kejut, Pengemasan setiap hari, Faksimili/fotostat, Penghantaran barang runcit, Pasaraya mini di lokasi, Menu diet istimewa (atas permintaan), Kaunter pelancongan, Perkhidmatan shuttle (surcaj), Perkhidmatan tiket, Daftar masuk/daftar keluar tanpa sentuhan, Pelitup muka untuk tetamu tersedia, Kawalan keselamatan 24 jam, Khidmat kesetiausahaan perniagaan, Tukang gunting/pendandan rambut, Pekerja berbilang bahasa, Khidmat fotokopi, Conference rooms

Daftar masuk

Dari 03:00 PTG

Daftar keluar

Sebelum 12:00 PTG

Ulasan bagi Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur

Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur
7.6
Bagus
daripada 2,316 ulasan

Rumusan penilaian

  • Kebersihan 7.5
  • Selesa 7.6
  • Lokasi 8.8
  • Perkhidmatan 7.5
  • Pekerja 8.0
  • Harga berpatutan 7.4

Ulasan terkini tentang Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur

  • Ash

    Pasangan muda

    Jan 2020

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Great location and room, bad service

    Rooms were nice sized (although we booked the club premier room so a big room was expected). The location is excellent, walking distance to the towers and pavilion mall and perfect to have the mall right downstairs. Not sure if it was since it was peak time but the service was terrible in general. From check in to the breakfast to the forgetting to leave fresh waters in the room to the unfriendliness of many of the staff... Overall a great place if they improve service.

    7.5
  • Joanna

    Keluarga dengan kanak-kanak

    Nov 2019

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Great service, clean, better than expected

    Clean huge club lounge room, great big rooftop pool. Excellent service. Real value for money. Only 1 negative that the big king size bed was too firm

    9.1
  • Tanpa Nama

    Sep 2019

    Penginapan Yang Telah Disahkan

    Excellent service

    When we checked in, the hotel's system had a system error, which resulted in no room for us. Hence, they offered to upgrade us to another room at a nearby 4-star hotel. As the other hotel was less convenient than BTS Hotel, we requested to check back into BTS Hotel on the 2nd day. They offered to upgrade us again to compensate for loss time. I would like to compliment their excellent customer service which made our stay in KL a pleasant one despite all the hiccups.

    10.0